Soovitame luua kliendikonto, sest seal näed ülevaadet enda tellimuste staatustest ja jagatud tootehinnangutest.
Lisaks võimaldab kliendikonto eelsalvestada aadresse ning läbida kiiremini ostuprotsessi.

Tellimine:

1. Valige välja sobiv Teile toode, kogus ja suurus. Veenduge, et valite õige suuruse.

2. Kui olete veendunud, et toode Teile sobib, lisage see ’’Lisa ostukorvi”. Hiljem saate ostukorvile klikkides muuta ja tühistada oma valikuid. Teie ”Ostukorv” on Teile kogu aeg näha lehe üleval.

3. Kui olete tooted välja valinud, siis liigu edasi valikule ”Vormista tellimus”.

4. Täida ära Konto” ja ”Saatmise aadress” kõik kohustuslikud lahtrid.

5. Valige tarneviis. Kui soovite, et saadaksime Teile kauba Itella SmartPOSTi või Omniva(Post24) teel, valige endale lähim SmartPOSTi või Omniva pakiautomaat. Kui soovite, et kuller tooks Teile paki koju või töökohta, valige DPD kuller.

6. Valige makseviis (valige panga link, kus soovite ülekannet teostada). Saate kauba eest tasuda mugavalt oma internetipangas, ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti "Tagasi kaupmehe juurde".

7. Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

8. Peale tellimuse esitamist saadetakse Teile tellimuse arve e-postile.

9. Maksmata tellimusi tühistatakse pärast 3 päeva.